Friday, December 31

Ini adalah post terakhir aku...

.....untuk tahun ini. ye lah kan, dalam masa beberapa jam lagi sudah masuk tahun lain ataupun dipanggil sebagai tahun baru dalam bahasa kebangsaan.

Salam alayk.

aku tak tahu nak cakap apa pun. saja nak post sesuatu untuk mengakhiri tahun 2010 yang bermakna ini. banyak perkara telah berlaku dalam masa setahun ini. pergi mati lah perkara politik, aku tak nak ambil tahu. tetapi perkara2 yang berlaku kepada diri aku sendiri agak banyak juga. contohnya habis a level selama 2 tahun, dapat result yang ok, dapat masuk imu, dah habis satu sem pun di imu, berjaya hidup sehingga 2 dekad, berjaya drive kereta di hiway sehingga mencecah speed 150km/h, berjaya drive jauh2 seperti dari kedah ke negeri sembilan kemudian ke kelantan, a few heartbreaks, dan sebagainya, yang mana setiap satu daripada perkara2 tersebut aku amat bersyukur.

maka untuk tahun hadapan, 2011, aku berharap perkara yang lebih baik akan berlaku. aku akan menjadi lebih baik dari segala aspek. insyaAllah..

HaPpY NeW YeAr!!

3 comments:

cikempatbelas said...

aku igtkn ko nk buat post terakhir mcm syariful. haha sia2 je cepat aku klik link nih =p

Amirul said...

owhoho. ko dah termakan umpan aku. yes. berjaya juga.

cikempatbelas said...

aku nk like komen ko yg kt atas nih tp xde like button. haha

"Lihatlah kepada apa yang dikatakan, jangan lihat kepada siapa yang berkata," - Saidina Ali k.w

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails