Sunday, February 22

tag ke?

Senaraikan 5 Hadiah Yang Anda Impikan :
:: graphic card yg mantap2
:: RAM beberapa gb
:: pendrive beberapa gb jgak
:: komik rurouni kenshin - full set
:: Stephanie Meyer's collections(kot)

Alasan Terhadap Pilihan Tersebut :
:: graphic aku x mantap
:: RAM aku rendah
:: pendrive aku x cukup beberapa gb..
:: aku da lama mengidam kumpul komik tue..
:: ade orang suruh bace..

5 Impresi Terhadap Orang Yang Diminati :
:: subhanallah..
:: bapak rr..
:: gila kentang...
:: walawei..
:: fuyyaii..

5 Perkara Hebat Pernah Dilakukan :
:: abeskan game dlm masa 2 hari..
:: x tido dlm kelas seharian.. waa..
:: abes baca satu novel dlm masa kurang drpd sminggu..
:: guna pedang libas daun pinang..
:: chatting ym 12 org serentak..

5 Ciptaan Yang Paling Disukai (tidak semestinya melibatkan teknologi) :
:: semua ciptaan Allah..
:: pedang samurai..
:: martial art yg laju2..
:: roti nan.. sedap rr..
:: katun sonic..

5 Perkara Paling Dibenci :
:: yahudi rr.. apa lagi..
:: pc lembab..
:: semut yg nk menginding makanan aku..
:: tenet yg slow gila bangang
:: selfish

5 Orang Yang Hendak Ditagged :
:: leeyana.. lama da x tag ko
:: leeyana lagi
:: leeyana jugak
:: leeyana je lah
:: leeyana sorang kot

cukup ke?? abes ke?? bagus.

1 comment:

liyana said...

siapakah leeyana?
saya tidak mengenali beliau...
hak3

"Lihatlah kepada apa yang dikatakan, jangan lihat kepada siapa yang berkata," - Saidina Ali k.w

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails